onsdag 26 augusti 2009

Premiär!!

Ja så här ser den ut min allra första blogg =)
Här kommer jag skriva om mig och mitt liv, projekt och andra händelser.

Just nu har jag ett litet inredningsprojekt på gång i sovrummet. Vi har äntligen tagit tag i saken och köpt en ny säng, så det lilla projektet är att måla om en spegeldörr som sutit i huset och göra den till en huvudgavel till madrasserna. Vi hade också ett gammalt lackat furubord som också fått en lite uppiffning. Kommer bli så bra!!

Det är också en vecka till skolan börjar igen, ska bli kul att träffa alla igen och spännade att se vad sista året på Landskapsvetarprogrammet har att erbjuda...... Känns som att det blir mycket små projketarbeten och hemtentor, men verkar som att vi slipper salstentor i alla fall!!
Ska ju även läsa en liten distanskurs vid sidan om som handlar om webdesign och internetpublcering. Får se vart den leder till.

Nä nu frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar