torsdag 27 augusti 2009

Sovrum i stort sett klart


Vårt lilla sovrum före......

...och så här blev resultatet. Inte världsbäst att ta foto mitt i solen
men men.....
Är rikitigt nöjd faktiskt, ska bara in lite "piffing"
också så blir det mysmys =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar