tisdag 1 september 2009

Helgen

I lördags åkte jag och ett gäng tjejer till Stockholm för att springa tjejmilen. Vi hade två riktigt trevliga dagar med god mat och dryck och lite shopping, även om jag hittade nått direkt.
Söndagen bestod mest av löpning och allt kring det. Tjejmilen går på en otroligt mysig bana och kom runt på 1.08 skapligt nöjd, hade nog kunnat pressa mig lite mer, men det var fruktansvärt trångt längs spåret.
Nu har jag vattenblåsor på flera tår som kom tillbaka efter morgons lilla 3 km löpning, har dessutom ett litet skavsår av bhån vilket är mindre trevligt.

Snart bär det av mot första dagen i skolan, ska bli kul att träffa klassen igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar